Skip To Content
Opel dezvăluie noua emblemă iconică „Blitz“

Opel dezvăluie noua emblemă iconică „Blitz“

  • Îndrăzneț: Noul „Blitz“, rafinat și încrezător
  • Central: „Blitz“ constituie elementul cheie pentru Opel Compass
  • Proeminent: Noul logo va fi prezent la IAA Mobility din München 

Opel a dezvăluit o nouă interpretare a emblemei sale reprezentative, „Blitz“, care va fi prezentă pe vehiculele de serie începând cu anul 2024. Aceasta va rămâne un element central pentru Opel Compass, una dintre principalele caracteristici ale filozofiei de design captivante și aclamate de critici a constructorului auto din Rüsselsheim, continuând în același timp să se poziționeze cu mândrie în centrul imaginii mărcii, Opel Vizor. Fulgerul - sau „Blitz“ în germană - este strâns asociat cu electricitatea și este emblema perfectă pentru ilustrarea modului în care Opel abordează era electromobilității.

 

„Fulgerul nostru este mai relevant ca niciodată. Nu numai că simbolizează angajamentul nostru față de democratizarea inovației și a mobilității, ci transmite și angajamentul de a deveni o marcă 100% electrică în Europa până în 2028. În acest an, vom avea deja 15 modele electrificate în portofoliu și putem spune cu mândrie că Opel este electric“, a declarat Florian Huettl, CEO Opel.

 

„Fulgerul este simbolul filozofiei noastre de design „Îndrăzneț și Pur“. Noul „Blitz“, incisiv și plin de încredere, intersectează inelul de fixare pur, conferind emblemei noastre iconice un aspect modern și progresiv. Aceasta se poziționează cu mândrie în centrul busolei, care este principiul nostru cheie de design grafic. Busola este coloana vertebrală a elementelor noastre de design din față, din spate și din interior“, a declarat Mark Adams, vicepreședinte pentru design.

 

Constructorul auto german va introduce treptat noul „Blitz“ în portofoliul său de produse pe parcursul următorilor ani, urmând ca primul vehicul de serie să poarte noul logo în 2024. Cu toate acestea, directorul general Opel, Florian Huettl, a anunțat că noua emblemă va fi prezentă în mod special încă din acest an. „IAA Mobility este unul dintre cele mai mari saloane auto din lume și, prin urmare, locul perfect în care să arătăm cu mândrie publicului larg, internațional, noul nostru „Blitz“. În plus, avem planificată și o surpriză. Cei care ne vor vizita la München vor fi încântați de prezentarea noastră“, a declarat el.

Despre Opel

Opel este unul dintre cei mai mari producători auto europeni și lider în reducerea emisiilor de CO2 datorită ofensivei sale extinse de electrificare. Compania a fost fondată de Adam Opel în Rüsselsheim, Germania, în 1862 și a început să construiască automobile în 1899. Opel face parte din Stellantis NV, un lider global creat pentru noua eră a mobilității sustenabile. Împreună cu marca sa soră britanică Vauxhall, compania este reprezentată în peste 60 de țări de pe tot globul, continuând să pătrundă pe noi piețe internaționale. În prezent, Opel își implementează în mod constant strategia de electrificare pentru a asigura succesul durabil și pentru a se asigura că cerințele viitoare de mobilitate ale clienților sunt îndeplinite. Până în 2024, va fi disponibilă o variantă electrificată a fiecărui model Opel. Începând cu 2028, Opel se va concentra în întregime pe vehiculele electrice în Europa.

Persoana de contact:

 

Rodica Ionescu

PR Manager TRUST MOTORS

 

Tel:  0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro