Diversitatea contează: Cum răspund modelele Opel cerințelor femeilor

 

 

 

  • Women Perspective Panel: Perspectivele feminine însoțesc procesul de dezvoltare pentru noile vehicule Opel
  • Rezultate vizibile: Noul Opel Grandland transformă în realitate cerințe precum confortul și plăcerea de a conduce, ergonomia de top și vizibilitatea bună la toate nivelurile
  • Ziua Internațională a Femeii pe 8 Martie: Diversitatea și egalitatea au o tradiție îndelungată la Opel

8 Martie este Ziua Internațională a Femeii. În această zi de sărbătoare, diversitatea, incluziunea și egalitatea nu sunt însă doar o prioritate absolută la Opel. În schimb, aceste principii sunt o parte fundamentală a culturii companiei. Perspectiva femeilor joacă întotdeauna un rol cheie în dezvoltarea noilor modele - în beneficiul tuturor șoferilor și pasagerilor, precum și pentru succesul Mărcii. Acest lucru este demonstrat și de noul Opel Grandland.

 

Panoul „Perspectiva femeilor” la Opel: Este vorba despre perspectivă

 

Femeile au uneori așteptări diferite față de bărbați în privința automobilelor. Pentru a răspunde acestor așteptări, „Women Perspective Panel“ (WPP) există de mulți ani. Pentru fiecare vehicul, o echipă dedicată femeilor însoțește procesul de dezvoltare a vehiculului, care este o parte integrantă la Opel. 

 

„În cadrul panoului Perspectiva Femeilor, reunim colege care reflectă multe perspective și experiențe de viață. Acestea sunt femei de diferite vârste și constituții fizice, precum și dintr-o gamă largă de profesii la Opel. Această echipă trebuie să ofere stimulentul necesar pentru ca noul model Opel să fie dezvoltat pe baza experienței lor personale“, a declarat Nina Thiele, președinte „Women of Stellantis“ Germania.

 

Conceptul panourilor de perspective ale femeilor a fost stabilit de mulți ani pentru toate modelele noi. În cadrul diferitelor evenimente, cum ar fi ateliere de lucru, analize comparative și ale grupurilor țintă, precum și test drive, femeile au posibilitatea să-și exprime opiniile pe parcursul procesului de dezvoltare, să schimbe perspectivele, să însoțească etapele interne și să urmărească punerea în aplicare a sugestiilor lor.

 

Design, funcționalitate și calitate: Susținere cuprinzătoare din partea WPP

 

Astfel, în cazul noului Opel Grandland, WPP a influențat încă de la început modul în care SUV-ul de top ar trebui să fie prezentat clienților la lansarea pe piață. În primul rând, femeile au avut posibilitatea de a testa diverse modele concurente și de a obține astfel informații valoroase cu privire la punctele forte și slabe ale acestora - toate acestea cu scopul de a identifica potențiale îmbunătățiri în dezvoltarea noului Grandland. Feedback-ul membrilor WPP cu privire la proiectele de design pentru viitorul Grandland a fost, de asemenea, solicitat pentru a colecta alte cerințe estetice și funcționale.

 

Un atelier special de ergonomie și spațiu de depozitare s-a axat apoi pe întrebări precum „De ce avem nevoie cu adevărat?“, „Cum putem utiliza în mod optim spațiul de depozitare?“ și „Cum pot ajunge facil persoanele de talie mică la toate compartimentele de depozitare?“. Rezultatele atelierului au fost, de asemenea, încorporate direct în dezvoltarea ulterioară. A fost creat chiar și un raport WPP cu aspecte-cheie detaliate, așa-numitul Key Performance Index. „Acest indice cheie de performanță a fost împărtășit cu diverse echipe implicate în procesul de dezvoltare a vehiculului și a putut fi comparat în mod repetat cu rezultatele de-a lungul întregii durate a proiectului“, a subliniat Nina Thiele.

 

Întotdeauna implicat: WPP contribuie la rezultatele de top ale noului Grandland

 

Pentru noul Grandland, cerințele centrale ale panelului de perspectivă feminină preluate de la acest atelier au fost:

• Când vine vorba de calitatea interiorului, materialele de înaltă calitate și finisajul impecabil sunt esențiale.

• Sistemele de camere video cu funcții de curățare contribuie la îmbunătățirea vizibilității în toate direcțiile.

• Ergonomie: Toate persoanele, indferent de fizic şi înălțime, trebuie să se simtă confortabil în mașină.

• Opțiuni de depozitare: În interior, compartimentele de depozitare practice și ușor accesibile, în special în consola centrală, sunt importante. Portbagajul trebuie să fie ușor accesibil și versatil prin intermediul unui prag de încărcare plat.

• Caracteristici la rulare: Comportamentul cursiv oferă o experiență de rulare bună și sigură, cu un nivel ridicat de confort.

• Semnătură luminoasă: În plus, emblemele iluminate ale Mărcii, cum ar fi Opel Blitz, sunt o adevărată atracție vizuală.

 

Pentru a putea evalua progresele înregistrate în dezvoltare, membrii WPP au putut conduce prototipurile în mod repetat pe parcursul procesului și au putut oferi feedback. Acesta a fost rezultatul: „Misiune îndeplinită: Datorită contribuției noastre, am reușit să aducem în noul Grandland multe aspecte care sunt importante nu numai pentru femei, ci pentru toți șoferii. Printre acestea se numără senzația plăcută de spațiu pe toate scaunele, precum și poziționarea bună a volanului, interiorul de înaltă calitate și o experiență de condus deosebită. Ventilația spate eficientă, inclusiv încălzirea opțională a scaunelor, contribuie, de asemenea, la ambianța plăcută din Grandland“, rezumă Nina Thiele.

 

În acest fel, Women Perspective Panel a jucat, de asemenea, un rol decisiv în asigurarea faptului că noul Opel Grandland a impresionat atât experții, cât și clienții încă de la premiera sa și a primit titluri prestigioase precum ‘Volanul de Aur 2024’ . Women Perspective Panel și noul Grandland sunt exemple perfecte ale modului în care spiritul de echipă funcționează la Opel și cum o mare varietate de perspective contribuie la succesul noilor modele, în fiecare zi.

 

Despre Opel



Opel este unul dintre cei mai mari producători auto europeni și lider în reducerea emisiilor de CO2 datorită ofensivei sale extinse de electrificare. Compania a fost fondată de Adam Opel în Rüsselsheim, Germania, în 1862 și a început să construiască automobile în 1899. Opel face parte din Stellantis NV, un lider global creat pentru noua eră a mobilității sustenabile. Împreună cu marca sa soră britanică Vauxhall, compania este reprezentată în peste 60 de țări de pe tot globul, continuând să pătrundă pe noi piețe internaționale. În prezent, Opel își implementează în mod constant strategia de electrificare pentru a asigura succesul durabil și pentru a se asigura că cerințele viitoare de mobilitate ale clienților sunt îndeplinite. O variantă electrificată a fiecărui model Opel este deja disponibilă.

Persoana de contact:

 

Rodica Ionescu

PR Manager TRUST MOTORS

Tel: 0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro